Alla inlägg under augusti 2007

Av Cina - 31 augusti 2007 23:30

I helgen ska det pärlas, om jag hinner få undan mina inlämningsuppgifter för studierna och inget annat oförutsett inträffar... Längtar efter min pärlhörna... *ler*

Har en färdig materialsats till ett halsband ligger, reades ut på Panduro för en spottstyver. Mmmm, det kliar i fingrarna, vill jag lova.


Men nu väntar sängen. Ska försöka skynda mig med uppgiften så jag får pärla, pärla, pärla igen... *längtar*

/Cina :)

Av Cina - 16 augusti 2007 22:49

Det är så mycket med pluggandet, helgens kräftskiva och min födelsedag, sen måste jag hämta sonen på måndag em och vet inte när karl'n kommer hem... Hela tiden plugga plugga plugga. Nästa fredag är det begravning och efter den åker vi till Dalarna för dop som sker på lördagen... Tempot är SJUKT HÖGT just nu! Så här vill jag inte ha det ju... Jag vill ha tid för mitt pärlande...


BUHÄÄÄÄÄÄÄ... *snyftar*

/Cina :'(

Av Cina - 7 augusti 2007 12:19

Jag hinner inte pärla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mitt pärlbord är belamrat med prylar sen vi gjort om H's rum till gästrum! Jag blir tokig!!!!!

Så mycke' pärlor, så lite tid!!!

/Cina :-/

Ovido - Quiz & Flashcards