Direktlänk till inlägg 31 augusti 2007

I helgen...

Av Cina - 31 augusti 2007 23:30

I helgen ska det pärlas, om jag hinner få undan mina inlämningsuppgifter för studierna och inget annat oförutsett inträffar... Längtar efter min pärlhörna... *ler*

Har en färdig materialsats till ett halsband ligger, reades ut på Panduro för en spottstyver. Mmmm, det kliar i fingrarna, vill jag lova.


Men nu väntar sängen. Ska försöka skynda mig med uppgiften så jag får pärla, pärla, pärla igen... *längtar*

/Cina :)

 
 
BLomst

BLomst

31 augusti 2007 23:53

Panduro er farlig - både katalogen og butikkene (;

Ha en riktig god natt, og en finfin helg!

http://blomst.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 13 maj 2009 21:06

Det är med stor SKAM jag inser att jag totalt glömt av att uppdatera här! Vill ni trots det se mer av mina pärlalster, gå till www.parlguiden.se och sök på "Cina". Där kan ni sedan se mer av mina alster.       ...

Av Cina - 4 maj 2008 12:55

Japp, det var allt det blev igårkväll - sedan kom Kärasten ner med sonen som skulle lägga sig. Och så fort han kommit i säng så skulle vi börja tapetsera yngsta styvdotterns rum. Så jag hoppas på en tripp ner till Pärlträsket ikväll igen, så jag får ...

Av Cina - 25 april 2008 12:38

Japp, äntligen blev det en vända ner i pärlträsket igår! Har varit på väg flera gånger och velat komma till skott, men av flera privata skäl har inte varken ork, lust eller minsta gnutta inspiration infunnit sig! Men igår...   Det blev ett halsband ...

Av Cina - 17 mars 2008 14:19

Det här halsbandet är gjort av 4mm gråblå facetterade glaspärlor samt Toho 11/0 av en färg som kallas bl.a. Milky Pomegranate. Den senare har jag jagat med ljus och lykta, tjejen jag handlade dem av hade inte en endaste liten påse kvar när jag väl in...

Av Cina - 17 mars 2008 13:38

Nu har jag ögonen på mig från AFF, så jag har lovat att ladda upp fler bilder. Har ju gjort mängder med örhängen och flera armband och halsband. Några 3D-figurer har det ju också blivit... Ska nog försöka ladda och visa upp alstren. (hört det förut??...

Ovido - Quiz & Flashcards